Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 12:05:57 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08437 aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Lubja küla, Hirve tee 
// Metskitse tee (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 
ja 4 kohaselt arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu 
ehitusprojekti koostamiseks. Projekteerimistingimustega soovitakse muuta 
Lubja külas, Hirve tee, Metskitse tee, Metskitse tee 3 ja Metskitse tee 5 
kehtiva detailplaneeringuga ette nähtud ühisveevärgi torustiku, 
reoveekanalisatsioonitorustiku, sademeveekanalisatsioonitorustiku, 
drenaažitorustiku ja survekanalisatsiooni torustiku asukoha lahendust. 
Transpordiamet on kaasatud põhjusel, et planeeringu alal asuvatele 
kinnistutele on hetkel osaliselt ligipääs riigimaanteelt (Randvere teelt), 
mis on projekteerimistingimustega ette nähtud likvideerida ja haljastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27221023>  (menetlus nr: 
459294), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 09.01.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister